daha önce izlemeyen varsa Prison Break izlesin 2 kere baştan sona bitirdim alt yazılı tavsiyemdir daha orijinal öylesi. bundan 2-3 sene önce günde 10 bölüm seyrediyordum bi ara gece tuvalete kalktım alt komşunun konuşma sesini ingilizce işitiyordum halbuki adam türkçe konuşuyordu :D
Sucre: Hayır hayır adamım. Çarşafı sadece hücre arkadaşınla işi pişirmek için asarsın tamam mı?
Michael: Hapishane şöhretini korumak mı yoksa buradan kaçmak mı istiyorsun?